Dag 61

Mambo!
 
Tänkte lede er genom en typisk frukost-stund. Jag ställer oftast klockan på 07.28 för att dra på mig en tjocktröjja och tassa ner till frukosten precis när den öppnar 07.30. 
 
Det är mysigt att sitta med ett gäng zombies till kompisar tidigt på morgonen och känna lukten av kaffe och rostbröd...
Den välkända och gudomliga gröten...
 
 
Idag var det rikigt varmt. Under min håltimma låg jag och ett par andra ute i den alldeles för varma solen och njöt...
 
Efter skolan gjorde jag något galet. Jag blev en avatar! Hahaha nääeee inte riktigt, men nästan. Jag blev flätad à la African-style av en av personalen som jobbar här. I lajk it! Jag får se hur länge jag har kvar det, jag vill ju inte få hårbotten bränd i Watamu :) Jag förstår inte hur hon bar sig åt, det är så minimala flätor... Hon använde inte heller några toffsar eller något, det är bara flätat hår!
 
Nu sitter jag och pluggar med Fanny, snart är det mattestuga inför högskoleprovet, bläää. Ikväll ska vi ha sleep-over med Desperate Housewives-maraton tills vi somnar. Tjingtjong!

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Håret blev fint! Jättefint!


2 Anna:

skriven

WOW!
Hur lång tid tog det för henne att fläta håret ditt?

Kommentera här: